مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-07سياسي

پرداخت 6200 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به «مددجویان» کمیته امداد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:در سال جاری 6200 میلیارد تومان در راستای اشتغال زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس،، علیرضا احمدی، رییس شورای عالی استان ها با مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و در راستای تعامل و همکاری دوجانبه در خصوص محرومیت زدایی در کشور گفت وگو کردند.

در این جلسه علیرضا احمدی،رییس شورای عالی استانها  به جایگاه های شوراها به عنوان رکن چهارم نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: متأسفانه ظرفیت های شورای عالی استان ها در کشور مغفول مانده است و باید از این جایگاه بر اساس قانون اساسی به درستی استفاده کرد.

وی ادامه داد: شورای عالی استان ها تنها نهادی است که بر اساس قانون می تواند از طریق دولت لایحه به مجلس ارائه کند و یا به صورت مستقیم به مجلس طرح ارسال نماید.

احمدی بیان داشت: شورای عالی استانها به عنوان مجلس دوم کشور دارای ظرفیت هایی است که باید از آن به درستی استفاده شود.

رییس شورای عالی استانها تصریح کرد: یکی از اقدامات شورای عالی استان ها به سرانجام رساندن طرح مدیریت یکپارچه شهری است و با این طرح به دنبال تسهیل امور مردم در سراسر کشور است تا دیگر مردم در بروکراسی اداری فعلی سرگردان نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 6200 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به «مددجویان» کمیته امداد

پرداخت 6200 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به «مددجویان» کمیته امداد