مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-07سياسي

لزوم استانداردسازی محصولات دانش بنیان در ایلام


مدیرکل استاندارد ایلام با تاکید بر لزوم استانداردسازی محصولات دانش بنیان در استان ایلام، گفت: دوره های آموزشی و آموزش تدوین استاندارهای ملی در پارک علم و فناوری استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهناز همتی ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان پارک علم و فناوری در محل اداره استاندارد استان اظهار کرد: اداره کل استاندارد تمام تلاش خود را در در زمینه همکاری و حمایت شرکت های دانش بنیان به کار می گیرد.

وی سپس به تبیین سیاست ها و برنامه های سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه صدور گواهینامه انطباق و محصول پرداخت و گفت: اگر علم و دانش در بستر صنعت و خدمات کشور جاری و ساری شود جامعه از مواهب دانش و نوآوری برخوردار خواهد شد.

همتی تصریح کرد: اولین قدم استاندارد در استان در زمینه همکاری برگزاری دوره های آموزشی و آموزش تدوین استاندارهای ملی در پارک علم و فناوری برای شرکت های دانش بنیان است که در زمینه تولید محصولات بتوانند حداقل مبناها را رعایت و نهایتا با حمایت استاندارد بتوانند محصولات استاندارد تولید کنند.

نماینده پارک علم و فناوری ایلام نیز در دیدار گفت: امیدوارم با این هم افزایی استانداد و پارک علم و فناوری بتوانیم چرخ های اقتصادی محصولات دانش بنیان را به حرکت درآوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استانداردسازی محصولات دانش بنیان در ایلام

لزوم استانداردسازی محصولات دانش بنیان در ایلام