مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-07سياسي

واردات نهاده های دامی باید از انحصار افراد خارج شود


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه واردات نهاده های دامی از انحصار افراد خارج شود،گفت:جهاد کشاورزی در مورد محصولات تراریخته تکلیف مردم را روشن کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی که با حضور نادر شکربیگی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان، محمدرضا اشرف بازرس کل امور جهاد کشاورزی و محیط زیست و برخی معاونین و مدیران وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوعات مرتبط با این وزارتخانه گفت: یکی از بخش های مخاطب بیانات مقام معظم رهبری درباره شعار سال که جهش تولید هست، جهاد کشاورزی است.

وی افزود: به ویژه امسال که نزولات آسمانی بیشتر از گذشته است و فرصت مناسب تری فراهم شد که از ظرفیت تولید در بخش کشاورزی بیشتر استفاده شود.

یکی از موانعی که درباره تولید مطرح می شود و معظم له نیز از آن به عنوان هفت خوان و بلکه هفتاد خوان یادکرده اند، مجوزهایی است که در عرصه تولید صادر می شود و در این حوزه نیز وزارت جهاد کشاورزی مخاطب است.

چرا که در سال صدها مجوز در خصوص تولید در حوزه کشاورزی صادر می کند.

تأکید بر تسهیل و سیستمی شدن فرآیند صدور مجوزها در وزارت جهاد کشاورزی رییس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر تسهیل و سیستمی شدن فرآیند صدور مجوزها ادامه داد: در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات نهاده های دامی باید از انحصار افراد خارج شود

واردات نهاده های دامی باید از انحصار افراد خارج شود