مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-07حوادث

سارقان مسافر نما در سمنان دستگیر شدند/ کشف مواد مخدر از متهمان


جانشین فرماندهی انتظامی سمنان از دستگیری سارقان مسافر نما در سمنان خبر داد و گفت: در این عملیات پس از دستگیری سارقان مقادیری از مواد مخدر صنعتی شیشه نیز کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سید علی میر احمدی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی دریافت گزارش یک شهروند مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی 405 واقع در جایگاه بنزین خادم الزائر لاسجرد، اقدامات قانونی پلیس در این راستا آغاز شد، اظهار داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد، مالباخته در حال انتقال سه نفر به عنوان مسافر از فردیس کرج به استان سمنان بوده که به محض خروج راننده در ایستگاه بنزین لاسجرد خودرو توسط سارقان مسافر نما مورد سرقت قرار می گیرد.

وی با اشاره به دستگیری این سارقان مسافر نما خاطرنشان کرد: به محض دریافت گزارش عملیات کنترلی پلیس آغاز شد و تمام مسیرهای تردد احتمالی خودرو در شهرستان سرخه تحت کنترل پلیس درآمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه خودرو لحظاتی بعد در ایستگاه پلیس راه سرخه مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: راننده علی رغم هشدارهای مکرر و شلیک چند تیر هوایی به دستور پلیس اعتنایی نکرد و از محل متواری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسافر نما در سمنان دستگیر شدند/ کشف مواد مخدر از متهمان

سارقان مسافر نما در سمنان دستگیر شدند/ کشف مواد مخدر از متهمان