مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-07ورزشي

گرفتاری بزرگ کرونا برای بسکتبال زنان/چه کسی قهرمانی ایران می شود؟


با وجود اینکه فدراسیون بسکتبال خیلی زود تکلیف لیگ برتر مردان را مشخص کرد اما مسئولان هنوز در خصوص بخش زنان تصمیمی نگرفتند.

با توجه به شرایط اقتصادی تیم های زنان به نظر نمی رسد که فینالیست ها بتوانند هزینه تست کرونا را متقبل شوند یا هم چنین پروتکل های .

- بازی رفت فینال بسکتبال زنان ایران اوایل اسفند برگزار شد که در این مسابقه تیم گروه بهمن با نتیجه 56 بر 53 برابر میزبان خود شهر گرگان صاحب برتری شد.

بعد از تعطیلی رقابت های ورزشی در کشور به خاطر اپیدمی کرونا، دیدار برگشت این مسابقه هم به تعویق افتاد تا لیگ برتر بسکتبال زنان هم بلاتکلیف بماند.

این اتفاق در حالی رخ داد که لیگ برتر مردان خیلی زود از سوی فدراسیون ناتمام اعلام شد و تیم ها از سرنوشت مسابقات باخبر شدند اما این تصمیم گیری در خصوص زنان هنوز انجام نشده است.

نازی طائرپور سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن که تیمش دیدار رفت را با پیروزی پشت سرگذاشته است، درباره شرایط لیگ برتر گفت: بازیکنان مدت هاست که حتی تمرین هم نکردند و با توجه به شرایط کرونا در کشور، برگزاری بازی برگشت کار درستی به نظر نمی رسد.

لیگ ما در مرحله پایانی قراردارد و باید قهرمان تعیین شود چرا که هزینه زیادی برای تیمداری در این مسابقات صورت گرفته؛ ضمن اینکه ما تنها تیم بدون شکست رقابت ها هستیم و اعلام قهرمانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتاری بزرگ کرونا برای بسکتبال زنان/چه کسی قهرمانی ایران می شود؟

گرفتاری بزرگ کرونا برای بسکتبال زنان/چه کسی قهرمانی ایران می شود؟