مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-07اقتصادي

حضور ناجیان غریق در 35 طرح سالم سازی دریا


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه وجود ناجیان غریق در طرح های سالم سازی دریا موجب کاهش مخاطرات و پیشگیری از حادثه خواهد شد، گفت: 35 طرح سالم سازی سواحل در گیلان با حضور ناجیان غریق خدمات رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مریم بخشی صبح امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور سواحل استان در استانداری گیلان با اشاره به آغاز فصل گرما و پیک مسافرت و حضور گسترده مسافران در نواحی ساحلی اظهار کرد: بهره گیری از ناجیان غریق در سواحل ضروری است، 284 نقطه ی خطرآفرین در سواحل استان شناسایی شده و 328 ناجی غریق در سطح استان گیلان فعالیت می کنند که دارای مجوز هستند.

وی با بیان اینکه 35 طرح سالم سازی سواحل در گیلان با حضور ناجیان غریق خدمات رسانی می شود، گفت: در این طرح های سالم سازی و محدوده های مشخص شده حضور ناجیان غریق موجب کاهش مخاطرات ناشی از ورود افراد به بستر دریا خواهد شد و ضروری است که مسافران و کسانی که از طرح های دریا بهره گیری می کنند به توصیه های ناجیان غریق توجه کنند تا از بروز مشکل پیشگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه به دلیل حجم زیاد ورود مسافر به گیلان، برخی افراد به جهت دور شدن از تجمعات از حضور در طرح های سالم سازی دریا برای شنا خودداری کرده و به مناطق غیر طرح روی می آورند، تصریح کرد: حضور افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ناجیان غریق در 35 طرح سالم سازی دریا

حضور ناجیان غریق در 35 طرح سالم سازی دریا