مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-07بين الملل

ترامپ زبان دعوت به گفت وگو و مذاکره با ایران را ترک کند


روزنامه رای الیوم چاپ لندن در یادداشتی با اشاره به دعوت اخیر ترامپ از ایران برای انجام مذاکره نوشت: اگر ترامپ می خواهد که تهران به اقدامات خود پایان دهد و مانع پیروزی او در ریاست جمهوری نشود باید زبان دعوت به گفت وگو و مذاکره را ترک کند و به جای آن به برجام .

- روزنامه رای الیوم چاپ لندن در یادداشتی با اشاره به دعوت اخیر ترامپ از ایران برای انجام مذاکره نوشت: اگر ترامپ می خواهد که تهران به اقدامات خود پایان دهد و مانع پیروزی او در ریاست جمهوری نشود باید زبان دعوت به گفت وگو و مذاکره را ترک کند و به جای آن به برجام بازگردد و تمامی تحریم ها را بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در یادداشتی به قلم صالح قزوینی تحت عنوان جدیت ترامپ در گفت وگو با ایران نوشت: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا تهران را به مذاکره دعوت کرد و گفت که آزادی مایکل وایت ، افسر سابق نیروی دریایی آمریکا نشان می دهد که امکان توافق میان دو کشور ایران و آمریکا وجود دارد.

این اولین بار نیست که دونالد ترامپ ایران را به مذاکره دعوت می کند؛ او از زمان خروج واشنگتن از برجام همواره ایران را به مذاکره دعوت کرد، ترامپ در کمپین انتخاباتی و پس از پیروزی در انتخابات و همچنین قبل از خروج از برجام نیز خواستار مذاکره با ایران شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ زبان دعوت به گفت وگو و مذاکره با ایران را ترک کند

ترامپ زبان دعوت به گفت وگو و مذاکره با ایران را ترک کند