مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:352020-06-07ورزشي

راه اندازی «شبکه مجازی جوان» در کرمانشاه با جدیت دنبال شود


کرمانشاه_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی گفت: راه اندازی «شبکه مجازی جوان» در استان با جدیت دنبال شود.

- کرمانشاه_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی گفت: راه اندازی شبکه مجازی جوان در استان با جدیت دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ابراهیم الهی تبار امروز یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه ضمن اشاره به سه محور مطرح شده توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان از جمله ارائه گزارش عملکرد سمن ها در موضوع کرونا، برنامه اوقات فراغت و تشریح بانک اطلاعات جامع جوانان در استان، اظهار داشت: ضروری است دستگاه های مختلف این سه محور را تبدیل به برنامه عملیاتی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: همچنین لازم است در بحث کرونا از ظرفیت و توان جوانان استفاده شود و به عنوان محور کاری به خصوص در سال 99 به آن توجه داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز ویروس کرونا تمام جوامع را درگیر کرده است و به ناچار باید با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با آن را با جدیت دنبال کنیم.

این مسئول گفت: از کلید واژه هایی که در گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است جوانان و امید است که جا دارد در این شرایط برنامه ها را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «شبکه مجازی جوان» در کرمانشاه با جدیت دنبال شود

راه اندازی «شبکه مجازی جوان» در کرمانشاه با جدیت دنبال شود