مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-07سياسي

مدعیان انقلاب از فرصت مجلس یازدهم باید نهایت استفاده را ببرند


رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: نمایندگان باید برای قوی شدن پایگاه اجتماعی خود در بین مردم، از یکدستی به وجود آمده در مجلس برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: نمایندگان باید برای قوی شدن پایگاه اجتماعی خود در بین مردم، از یکدستی به وجود آمده در مجلس برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

سید محسن بنی هاشمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دوران تبلیغات انتخابات، تشکل هایی با عنوان ائتلاف اصولگرایان و یا ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت کردند و توانستند اکثر کرسی های مجلس را تصاحب کنند، این ائتلاف ها هنوز هم وجود دارند و در جهت همگرایی نیروهای مجلس فعالیت می کنند و احتمالا این نوع فعالیت های مربوط به همگرایی نمایندگان مجلس تا پایان این دوره ادامه داشته باشد .

این فعال سیاسی اصولگرا ضمن اشاره به این موضوع که قوای کشور تحت هدایت مقام معظم رهبری هدایت می شوند، افزود: پیش بینی می شود این هماهنگی تا پایان دولت آقای روحانی ادامه پیدا کند و کسانی که در جهت تضعیف قوا حرکت می کنند به کاری بیهوده و بی سرانجام مشغول اند، چرا که مقام معظم رهبری اجازه تضعیف قوا را به هیچ کسی نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان انقلاب از فرصت مجلس یازدهم باید نهایت استفاده را ببرند

مدعیان انقلاب از فرصت مجلس یازدهم باید نهایت استفاده را ببرند