مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-07سياسي

محیط زیست گلستان: با 95 درصد استعلام استقرار صنایع موافقت شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: سال گذشته با 95 درصد از کل استعلام ها برای استقرار و بهره برداری واحدهای تولیدی و خدماتی در استان موافقت شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: سال گذشته با 95 درصد از کل استعلام ها برای استقرار و بهره برداری واحدهای تولیدی و خدماتی در استان موافقت شد.

محمدرضا کنعانی با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان گلستان به مناسبت هفته محیط زیست، اظهار کرد: با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید و از طرفی تأکید ایشان در سیاست های ابلاغی بر موضوع حفظ محیط زیست، شعار هفته محیط زیست امسال به عنوان جهش تولید، حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار ایران تعیین شده است.

این شعار به نوعی مسیر سازمان محیط زیست را تبیین می کند که باید ضمن حفاظت محیط زیست، به فرایندهای توسعه در استان کمک کند.

وی افزود: در این راستا سال گذشته اداره کل محیط زیست گلستان با 95 درصد استعلامات مربوط به استقرار و بهره برداری واحدهای تولیدی و خدماتی موافقت کرد.

استعلامات دیگر در کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان هم مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت در این کمیسیون نیز با استقرار آن ها موافقت نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست گلستان: با 95 درصد استعلام استقرار صنایع موافقت شد

محیط زیست گلستان: با 95 درصد استعلام استقرار صنایع موافقت شد