مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-07حوادث

وقوع 5 حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت


مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: متأسفانه در این حوادث یک نفر جان باخت.

- مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته پنج حادثه و تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: ساعت یک بامداد شب گذشته انحراف کامیونت هیوندای در کیلومتر 42 محور شاهرود به دامغان مصدومیت یک نفر را به دنبال داشت که با حضور سه نیروی امداد و نجات پایگاه نعیم آباد عملیات رهاسازی انجام و مصدوم حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی بابیان اینکه واژگونی پژو 405 ساعت 23:50 شب گذشته در کیلومتر 167 محور سبزوار به میامی حادثه آفرید، افزود: با حضور پنج نفر از عوامل امداد و نجات میاندشت و سه راهی بی ارجمند آسیب دیدگی سه نفر را به همراه داشت که باید گفت متأسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت.

مدیر عامل هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه واژگونی سمند ساعت 15:02 مورخ 17 خرداد در کیلومتر 74 محور دامغان-سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: در این حادثه یک نفر مصدوم شد که با بالگرد اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

محمدخانی بابیان اینکه واژگونی یک دستگاه چانگان ساعت 17:21 مورخ 17 خرداد در کیلومتر 71 محور دامغان به سمنان باعث آسیب دیدگی چهار نفر شد، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 5 حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

وقوع 5 حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت