مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-07دانش

زمان بازگشایی خوابگاه ها مشخص شد/آغاز ترم تحصیلی دانشجویان جدیدالورود از آبان


رییس دانشگاه شریف از آغاز بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از اواخر مهر ماه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود ترم آینده دانشجویان جدیدالورود از اوایل آبان ماه آغاز شود.

- رییس دانشگاه شریف از آغاز بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از اواخر مهر ماه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود ترم آینده دانشجویان جدیدالورود از اوایل آبان ماه آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود فتوحی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح برنامه های آموزشی و دانشجویی این دانشگاه در دوران کرونا پرداخت و گفت: برخی اساتید این تصور را داشتند که دانشگاه ها بعد از عید باز می شوند و می توانند عقب ماندگی را جبران کنند اما وقتی متوجه شدند ممکن است مشکل ادامه پیدا کند، حتی برخی در نوروز هم کلاس مجازی دایر کردند به گونه ای که در فروردین ماه آموزش مجازی 70 درصد دروس شروع شده بود.

وی در ادامه با اشاره به رضایت 75 درصدی دانشجویان از آموزش مجاری در دانشگاه شریف تاکیدکرد: در حال حاضر 100 درصد دروس نظری این دانشگاه بر پایه مجازی آنلاین ارائه شده است.

رییس دانشگاه شریف خاطر نشان کرد: برای دریافت بازخورد از دانشجویان در خصوص آموزش مجازی تحقیقی انجام دادی و حدود 40 درصد دانشجویان در این پرسشنامه شرکت کردند و سئوالات مطرح شده درباره کیفیت، برگزاری به موقع، توفیق استاد در انتقال مطلب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازگشایی خوابگاه ها مشخص شد/آغاز ترم تحصیلی دانشجویان جدیدالورود از آبان

زمان بازگشایی خوابگاه ها مشخص شد/آغاز ترم تحصیلی دانشجویان جدیدالورود از آبان