مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-07سياسي

لزوم ارائه گزارش سالانه نتایج اندازه گیری شاخص های محیط زیست تهران


رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش سالانه نتایج حاصل از اندازه گیری شاخص های اجرایی محیط زیست شهر تهران تاکید کرد.

- رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش سالانه نتایج حاصل از اندازه گیری شاخص های اجرایی محیط زیست شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به روز جهانی محیط زیست گفت: در سال 1972، مجمع عمومی سازمان ملل متحد، قطعنامه UNEP یا برنامه محیط زیست سازمان ملل را تصویب کرد و 16 خردادماه روز جهانی محیط زیست نام گرفت تا مراسم این روز فرصتی برای تفکر و رفتار مسئولانه افراد، شرکت ها و جوامع در حفظ و تقویت محیط زیست را فراهم کند، شعار روز جهانی محیط زیست در سال 2020 تنوع زیستی اعلام شده است.

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه بیماری همه گیر کرونا نشان می دهد که چگونه تخریب تنوع زیستی می تواند به سیستم های حامی زندگی انسانی آسیب برساند، اظهار کرد: هر ساله تقریبا یک میلیارد مورد بیماری و میلیون ها مرگ ومیر به دلیل بیماری های ایجادشده توسط ویروس ها رخ می دهد.

حدود سه چهارم از کل بیماری های عفونی در انسان از حیوانات منتقل می شوند و مردم هنوز هم نمی دانند پایداری تنوع زیستی در سیاره زمین از ما در برابر همه گیری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه گزارش سالانه نتایج اندازه گیری شاخص های محیط زیست تهران

لزوم ارائه گزارش سالانه نتایج اندازه گیری شاخص های محیط زیست تهران