مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-07حوادث

کشف 266 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 266 کیلوگرم تریاک در بازرسی از سواری پژو پارس در شهرستان بیرجند خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 266 کیلوگرم تریاک در بازرسی از سواری پژو پارس در شهرستان بیرجند خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاعاتی دریافت کردند که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را از مسیر خراسان جنوبی به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که موضوع پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران محورهای فرعی و کویری اطراف شهرستان بیرجند را رصد و کنترل کردند که در این رابطه به یک سواری پژوپارس مشکوک شدند و با هماهنگی مقام قضایی خودرو را تحت نظر قرار دادند.

شجاع افزود: مأموران با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متورای شد که با اقدام قاطع پلیس خودرو متوقف و بازرسی شد.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو 266 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر کردند و در ادامه عملیات یک سواری پراید که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد توقیف و راننده آن را دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 266 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

کشف 266 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی