مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-07سياسي

شماره جدید فصلنامه جامعه اندیشکده های ایران منتشر شد


شماره سوم فصلنامه جامعه اندیشکده های ایران ویژه بهار 1399، با مطالبی از 23 اندیشکده کشور منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شماره سوم فصلنامه جامعه اندیشکده های ایران ویژه بهار 1399 با 41 مطلب از 23 اندیشکده کشور منتشر شد.

در این فصلنامه پژوهش هایی در حوزه های سلامت ، اقتصاد ، حکمرانی ، انرژی ، علم و فناوری ، آموزش ، کشاورزی و آب ، دفاع و امنیت ، سیاست خارجی و اجتماعی و فرهنگی درج شده است.

پرونده ویژه کرونا شماره بهار فصلنامه جامعه اندیشکده های ایران، با توجه به وضعیت کنونی پاندمی کرونا در جهان و ایران، به انتشار پژوهش هایی پرداخته است که به بررسی و ارائه راهکار در این موضوع پرداخته اند.

در این راستا 8 پژوهش از 6 اندیشکده انتخاب شده و به چاپ رسیده است: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مرکز پژوهشی آرا، پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت، آزمایشگاه حکمرانی اجتماعی احسان، موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان و اندیشکده ممتن.

این پژوهش ها مسئله ویروس کرونا را از جنبه های سلامت، اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی، آموزش و دفاع و امنیت مورد بررسی قرار داده اند: چالش ها و راهکارهای حمایت از اقشار ضعیف جامعه در مقابله با کرونا // محسن کرمانی نصرآبادی بسته سیاستی مقابله با کروناویروس در کشور // آرمان رضایتی بررسی و تحلیل مواجهه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید فصلنامه جامعه اندیشکده های ایران منتشر شد

شماره جدید فصلنامه جامعه اندیشکده های ایران منتشر شد