مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-07اقتصادي

حضور سرمایه گذاران در خراسان شمالی کم است / لزوم افزایش چند برابری


استاندار خراسان شمالی مهم ترین ضعف استان را تعداد پایین و نامناسب سرمایه گذاران در خراسان شمالی بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد محمدعلی شجاعی صبح امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان شمالی با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: مهم ترین ضعف استان، عدم حضور سرمایه گذار به اندازه کافی است.

وی افزایش سرمایه گذاران به میزان 4 یا 5 برابری در استان را لازم دانست و افزود: این افزایش سرمایه گذاران مشکلات را در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی را حل می کند.

استاندار خراسان شمالی با انتقاد نسبت به عملکرد مدیران در قبال سرمایه گذاران گفت: سنگینی مدیران برای پیگیری کار سرمایه گذاران قابل پذیرش نیست زیرا نباید سرمایه گذار در استان معطل شود بلکه باید به دنبال سرمایه گذاران بدویم تا مشکلش را حل کنیم.

وی وجود سرمایه گذار عامل رونق بخش های مختلف در استان دانست و افزود: ما در استان به سرمایه گذار نیازمندیم زیرا این فرد می تواند به استان های بزرگ تر بروند اما باید کاری کنیم تا در این استان بمانند.

شجاعی خواستار افزایش سرعت و کیفیت در امور ادارات برای کمک به سرمایه گذاران شد و خاطرنشان کرد: نگاه مدیران باید عوض شود و به خاطر مردم این کار را انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سرمایه گذاران در خراسان شمالی کم است / لزوم افزایش چند برابری

حضور سرمایه گذاران در خراسان شمالی کم است / لزوم افزایش چند برابری