مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-07اقتصادي

پاداش های چاق و چله برای مدیران شرکت های نفتی ورشکسته


زمانی که شرکت های نفت و گاز عملکرد نسبتا خوبی دارند، بسیاری از آنها بر مبنای مدل پرداخت بر اساس عملکرد به مدیران و مدیر عامل خود پاداش می دهند و برخلاف انتظار، - زمانی که شرکت های نفت و گاز عملکرد نسبتا خوبی دارند، بسیاری از آنها بر مبنای مدل پرداخت بر اساس عملکرد به مدیران و مدیر عامل خود پاداش می دهند و برخلاف انتظار، این روند در شرایط نامساعد هم تغییر ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وقتی اوضاع وخیم می شود و شرکت ها ورشکسته می شوند، همه در این مصیبت سهیم می شوند از کارمندانی که کارشان را از دست می دهند و بازنشستگانی که شاهد دود شدن مزایا و بازنشستگی خود هستند تا سهامداران و دارندگان اوراق قرضه که با نابودی سرمایه گذاریشان مواجه می شوند.

اما مدیران شرکت های معتبر و بزرگ حتی در صورت زمین خوردن شرکتشان، پاداش های چند میلیون دلاری دریافت می کنند.

در واقع مدیران ارشد شرکتهای نفت و گاز که در آمریکا تحت قانون حمایت در برابر ورشکستگی قرار گرفته اند، اغلب دریافتی های درشتی در قالب پاداش نقدی، سهام و سایر مزایا دارند که از دریافتی آنها در دوران خوش فراتر می رود.

این بار نیز هیچ فرقی ندارد.

در شرایطی که صدها هزار کارمند در صنعت نفت شیل آمریکا کارشان را از دست داده اند، بلومبرگ گزارش کرده که 35 مدیر در شرکتهای وایتینگ پترولیوم، چساپیک انرژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش های چاق و چله برای مدیران شرکت های نفتی ورشکسته

پاداش های چاق و چله برای مدیران شرکت های نفتی ورشکسته