مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-07سياسي

سفر به ترکیه در ایام کرونا


سفر یکی از جذاب ترین کارهایی است که هرکسی می تواند در زندگی خود انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام الفبا سفر، با شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر مردم بیش از پیش از انجام این کار محروم شدند و حال سعی می کنند با دیدگاهی مثبت مبنی بر پایان یافتن هرچه زودتر کووید 19 برنامه ریزی برای یک سفر فوق العاده در یک مکانی خاص داشته باشند تا تمامی خستگی های ناشی از قرنطینه را یکجا از تن خود خارج کنند.

بهترین شهر ترکیه برای سفر کجاست؟ یکی از مقاصدی که واقعا ارزش نه تنها یک مرتبه، بلکه چندین بار دیدن را دارد و از طرفی ایرانیان هم می توانند راحت تر به آنجا سفر کنند، استانبول می باشد که در واقع بهترین شهر ترکیه برای سفر است.

استانبول را می توان شهری خارق العاده دانست، از خانه های رنگین کمانی در محله های قدیمی گرفته تا جاذبه های توریستی به جامانده از سلطنت امپراطوری بزرگ عثمانی، هر چند که نمی توان از تماشای دو قاره در یک نقطه هم غافل شد.

در مجموع این شهر مملو از جاذبه ها و اماکن دیدنی است که مسلما بازدید تمامی آن ها برای مسافران با توجه به قوانینی که توسط دولت این کشور جهت جلوگیری از شیوع کرونا در نظر گرفته شده، باید مواردی را رعایت کرد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به ترکیه در ایام کرونا

سفر به ترکیه در ایام کرونا