مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-07سياسي

نظر نایب رییس شورای شهر قزوین درخصوص وجود رانت در شهرداری


نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با نگاه به لیست بدهکاران به شهرداری و نحوه برخورد شهرداری با آن ها اینطور استنباط می شود که گویا در شهرداری قزوین رانت وجود دارد و هرکسی ارتباطاتی دارد سرویس و خدمات بهتری دریافت می کند.

- ایسنا/قزوین نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با نگاه به لیست بدهکاران به شهرداری و نحوه برخورد شهرداری با آن ها اینطور استنباط می شود که گویا در شهرداری قزوین رانت وجود دارد و هرکسی ارتباطاتی دارد سرویس و خدمات بهتری دریافت می کند.

مهدی عبدالرزاقی، نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورای شهر که شب گذشته 17 خرداد برگزار شد، با اشاره به بدهی برخی افراد به شهرداری و عدم پیگیری چک های برگشتی آن ها، تصریح کرد: سؤالی که وجود دارد این است که آیا شهرداری قزوین اهرم فشاری برای گرفتن مطالباتش از مردم ندارد؟ اغلب بدهی ها مربوط به آرای کمیسیون ماده 100 است، فردی که پروانه ساخت می خواهد تا پول ندهد به او پروانه نمی دهند و تنها کمیسیون ماده 100 است که فرد رأی می گیرد و وجه ابلاغ شده را پرداخت نمی کند.

وی افزود: در گذشته که ساختمان می ساختم اگر رأی کمیسیون ماده 100 می آمد شهرداری بعد از چهار ماه ساختمان را پلمب می کرد، حتی اگر ساختمان به بهره برداری رسیده بود کسی پلمب را باز نمی کرد، اما حالا فردی داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر نایب رییس شورای شهر قزوین درخصوص وجود رانت در شهرداری

نظر نایب رییس شورای شهر قزوین درخصوص وجود رانت در شهرداری