مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-07ورزشي

پرداخت 1800 فقره تسهیلات ازدواج در کرمانشاه


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: در سال 99 نیز تا کنون نزدیک 1800 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: کلید واژه بیانیه گام دوم انقلاب امید و جوانان است و اهمیت این موضوع می طلبد که تمامی دستگاهها برنامه های اوقات فراغت خود را آماده به ورزش و جوانان استان ارائه کنند.

وی استفاده از فضای مجازی را ضرورت امروز دانست و افزود: راه اندازی شبکه جوان و باشگاه رادیویی جوان پیشنهادات با ظرفیتی است که می طلبد از سوی اداره ورزش و جوانان استان و صدا و سیما دنبال شود.

الهی تبار با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد صاحبان کارهای ارزان قیمت، با سرعت بالا وبا کیفیت هستند تاکید کرد: فعالان حوزه مردمی بدون هیچ چشم داشتی تلاش دارند که حال مردم را خوب کنند و منتظر بودجه نمانده اند که این ارزشمند است.

معاون استاندار با اشاره به درخشش سازمان های مردم نهاد در برنامه های کنترل کرونا تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد را باید جدی گرفت و با آن آشتی کرد چرا که این تشکل ها واسطه های خوبی برای مطالبات مردم هستند.

الهی تبار در ادامه خاطر نشان کرد: در سال 98 بانکهای استان مجموعا 25 هزار فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کردند که نسبت به میانگین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1800 فقره تسهیلات ازدواج در کرمانشاه

پرداخت 1800 فقره تسهیلات ازدواج در کرمانشاه