مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-07ورزشي

شمشکی: هدف مان افزایش تعداد سهمیه های پارالمپیک زمستانی نسبت به دوره گذشته است


به دنبال افزایش تعداد سهمیه و ارتقا رده بندی ملی پوشان نسبت به پارالمپیک 2018 هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عیسی ساوه شمشکی در خصوص تعطیلی پیست های استکی، اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا، پیست ها تعطیل و اردوهای آمادگی لغو شد.

ورزشکاران در منزل زیر نظر مربیان تمرینات بدنسازی خود را پیگیری کردند تا علاوه بر رعایت دستورات ستاد مبارزه با کرونا، آمادگی خود را حفظ کنند.

رییس انجمن پارااسکی در خصوص بازگشایی پیست توچال افزود: از ابتدا خردادماه سال جاری که پیست توچال بازگشایی شد با هماهنگی با مدیریت این پیست، پارااسکی بازان البرز و تهران در دو ماده اسنوبرد و صحرانوردی به تمرین فنی پرداختند.

وی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه طبق برنامه ریزی های قبلی، از دی ماه سال جاری رقابت های کسب سهمیه پارالمپیک 2022 چین آغاز می شود، تمرینات آمادگی جسمانی ملی پوشان در تابستان هم زیر نظر مربیان ادامه دارد تا از اواخر آبان متناسب با شرایط ورزشی اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم.

وی افزود: برای کسب سهمیه بازی های 2020 چین باید با حمایت مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون در مسابقات قهرمانی جهان و دو تورنمنت بین المللی در هر سه ماده آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی شرکت کنیم تا ورزشکاران ما مجوز حضور در بازی های پارالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمشکی: هدف مان افزایش تعداد سهمیه های پارالمپیک زمستانی نسبت به دوره گذشته است

شمشکی: هدف مان افزایش تعداد سهمیه های پارالمپیک زمستانی نسبت به دوره گذشته است