مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-07سياسي

معرفی نامزدهای نهایی بخش مجموعه­ داستان جایزه «احمد محمود»


نامزدهای نهایی بخش مجموعه داستان سومین دوره جایزه «احمد محمود» معرفی شدند.

- معرفی نامزدهای نهایی بخش مجموعه­ داستان جایزه احمد محمود نامزدهای نهایی بخش مجموعه داستان سومین دوره جایزه احمد محمود معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین دوره­ جایزه­ ادبی احمد محمود که بنا بود در زمستان سال گذشته برگزار شود به دلیل وقایع متعدد و سپس همه­ گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

پیش از این نامزدهای ده­گانه­ این جایزه در دو بخش رمان و داستان کوتاه بنا بر نظرسنجی گسترده اعلام شده­ بودند اما شرایط جوری پیش رفت که تصمیم برآن شد نامزدهای اصلی و برگزیدگان کتاب­ های سال 1397 به صورت خبری اعلام شوند و جوایز آن­ ها هم­زمان با چهارمین دوره در زمستان امسال به برگزیدگان اهدا شود.

البته این جایزه معتقد است حضور اهالی ادبیات و کتاب بخشی از جذابیت و تاثیرگذاری یک جایزه است، اگر در زمستان امسال نیز همه­ گیری این ویروس افول نکرد آن وقت جوایز به شکلِ خصوصی یا در مراسمی بسیار محدود به برندگان اهدا می­ شود.

بنابراین و با توجه به رای داوران نهایی سومین دوره­ جایزه­ ادبی احمد محمود این سه مجموعه­ داستان به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب شدند: مخلوقاتِ غریب نوشته­ حسین سناپور، نشر چشمه مُتغیرِ منصور نوشته­ یعقوب یادعلی، نشر چشمه هفت گنبد اثر محمد طلوعی، نشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نامزدهای نهایی بخش مجموعه­ داستان جایزه «احمد محمود»

معرفی نامزدهای نهایی بخش مجموعه­ داستان جایزه «احمد محمود»