مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-07اجتماعي

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی از استان های کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان ضمن اشاره به این که امروز (18 خرداد) در شمال شرق و دامنه های شرقی البرز رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود، - مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ازوزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی از استان های کشور از جمله قم، تهران، سمنان و اصفهان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان ضمن اشاره به این که امروز (18 خرداد) در شمال شرق و دامنه های شرقی البرز رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود، اظهارکرد: بارش باران در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت بیشتری دارد همچنین در استان های قم، جنوب تهران، سمنان، اصفهان، یزد وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی افزود: در استان های ایلام، خوزستان، بوشهر، جنوب فارس و جزایر خلیج فارس پدیده غالب وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

فردا (19 خرداد) نیز در برخی نقاط استان های هرمزگان، قم، مرکزی در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می دهد.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی این روز در استان های سمنان، اصفهان، یزد و جنوب تهران به سبب وزش باد شدید احتمال خیزش گرد و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی از استان های کشور

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی از استان های کشور