مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-07سياسي

هیچ منطقی تقابل دولت و مجلس را در این شرایط قبول نمی کند


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بر همکاری مجلس و دولت در یک سال باقی مانده از عمر دولت تاکید کرد و افزود: هیچ منطقی تقابل دولت و مجلس را در این شرایط اقتصادی کشور قبول نمی کند و باید تمرکز هر دو قوه در مدت باقی مانده تعامل با یکدیگر در جهت رفع مشکلات مردم باشد.

- هیچ منطقی تقابل "دولت و مجلس" را در این شرایط قبول نمی کند ایسنا/کرمانشاه عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بر همکاری مجلس و دولت در یک سال باقی مانده از عمر دولت تاکید کرد و افزود: هیچ منطقی تقابل دولت و مجلس را در این شرایط اقتصادی کشور قبول نمی کند و باید تمرکز هر دو قوه در مدت باقی مانده تعامل با یکدیگر در جهت رفع مشکلات مردم باشد.

علی رضایی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اولویت های مجلس یازدهم، از بهبود معیشت مردم به عنوان مهمترین آنها یاد کرد و افزود: بدون تردید اولویت اول تمام نمایندگان مجلس یازدهم رسیدگی به وضعیت معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

وی افزود: تمام تلاش نمایندگان در این دوره بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم متمرکز خواهد بود و رسیدن به این هدف از طریق توجه به جهش تولید به عنوان راهکار اصلی افزایش تولید و ایجاد اشتغال امکانپذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ منطقی تقابل دولت و مجلس را در این شرایط قبول نمی کند

هیچ منطقی تقابل دولت و مجلس را در این شرایط قبول نمی کند