مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-07سياسي

برنامه های پساکرونایی تا پایان تابستان روی نهاد خانواده متمرکز شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: دستگاه های اجرایی این استان موظف هستند تا پایان تابستان امسال نسبت به برنامه ریزی پساکرونا بر روی نهاد خانواده تمرکز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مسؤول کمیته بانوان ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: دستگاه های اجرایی این استان موظف هستند تا پایان تابستان امسال نسبت به برنامه ریزی پساکرونا بر روی نهاد خانواده تمرکز کنند.

صدیقه ربیعی در جلسه کمیته بانوان ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: افزایش تاب آوری خانواده ها مهم تر از جامعه است و لازم است که با رویکردهای تخصصی به توانمندی زنان و کودکان بپردازیم.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی کرد تا توجه به حوزه کودکان و زنان افزایش یابد، اظهار داشت: زنان به لحاظ نقش ویژه خود در خانواده می توانند با آموزش مناسب مفاهیم را به اعضای خانواده منتقل کنند و تجربه علمی ثابت کرده که بهترین گروه برای انتقال فرهنگ همین مادران هستند.

ربیعی تأکید کرد: نباید اقتصاد خانواده ها در پساکرونا مورد بی توجهی قرار گیرد و باید بازتوانی اقتصادی از سوی کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار باشد تا به زنان سرپرست خانوار آسیبی وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پساکرونایی تا پایان تابستان روی نهاد خانواده متمرکز شود

برنامه های پساکرونایی تا پایان تابستان روی نهاد خانواده متمرکز شود