مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-07اقتصادي

تدوین برنامه های جامع وزارت بازرگانی برای سال جهش تولید در حوزه تحریک تقاضا


وزارت بازرگانی برای سال جهش تولید در حوزه تحریک تقاضا و افزایش اشتغال در 12 حوزه فعال صنعتی برنامه جامعی دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صادقی نیارکی صبح امروز در نشست رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک اظهار کرد: چون اقتصاد ما کوچک شده است در حال حاضر بحث صادرات برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

  وی تصریح کرد: کشورهای دنیا پس از شیوع کرونا دچار مشکلاتی در حوزه صادرات شده اند؛ این فرصت خوبی است که روی کشورهای اطراف تمرکز کنیم و نیازهای آن ها تامین شود.

  معاون امور صنایع وزیر صمت با بیان اینکه استان مرکزی پتانسیل خیلی خوبی در حوزه صنعت بالاخص حوزه نفت و گاز دارد که می توان نمایشگاه های تخصصی را در این حوزه در استان  برگزار کرد، ادامه داد: بازار خوبی در عراق و سوریه داریم که استان مرکزی می تواند مرکز صادرات حوزه نفت و گاز در حوزه غرب آسیا باشد.

نیارکی گفت:  وزارت بازرگانی برای سال جهش تولید در حوزه تحریک تقاضا و افزایش اشتغال در  12 حوزه فعال صنعتی برنامه جامعی دارد.

در بدترین شرایط اقتصادی هم فرصت های خوبی برای استفاده وجود دارد  رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک نیز گفت: تلاش شده است علاوه بر فراهم شدن ساختمان جدید که لازمه یک ساز و کار اجرایی برای اتاق است، برنامه های مدونی نیز برای اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه های جامع وزارت بازرگانی برای سال جهش تولید در حوزه تحریک تقاضا

تدوین برنامه های جامع وزارت بازرگانی برای سال جهش تولید در حوزه تحریک تقاضا