مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-07بين الملل

هشدار تشکیلات خودگردان درباره کنفرانس آمریکایی برای عادی سازی روابط با تل آویو


وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین درباره برگزاری کنفرانس آمریکایی در قدس اشغالی با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای درباره برگزاری کنفرانس اینترنتی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در هفته جاری بنا به دعوت سفارت آمریکا در قدس اشغالی هشدار داد.

در بیانیه این وزارتخانه درباره گرفتار شدن در باتلاق عادی سازی روابط  با رژیم اشغالگر از طریق برگزاری کنفرانسی بنا به دعوت سفارت آمریکا در شهر قدس اشغالی و مرکز پرز، هشدار داده شده است.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، در بیانیه مذکور از فلسطینیان برای آگهی بخشی درباره سازوکار مقابله با این کنفرانس درخواست شده است.

برگزاری این کنفرانس اینترنتی در حالی است که مردم فلسطین از طرح های رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش های وسیعی از کرانه باختری همچنان خشمگین هستند و تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرده است که در واکنش به اجرای این طرح ها، توافقات با این رژیم را لغو می کند.

در همین ارتباط ریاض منصور نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل گفت که گروه عربی در سازمان ملل قرار است دوشنبه آینده در راستای تلاش های بین المللی برای مقابله با اشغال کرانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تشکیلات خودگردان درباره کنفرانس آمریکایی برای عادی سازی روابط با تل آویو

هشدار تشکیلات خودگردان درباره کنفرانس آمریکایی برای عادی سازی روابط با تل آویو