مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-07سياسي

سن مبتلایان به کرونا در نهاوند کاهش یافته است


فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه سن مبتلایان به کرونا در نهاوند کاهش یافته است، گفت: از ابتدای خردادماه تاکنون 42 کودک مشکوک به کرونا در نهاوند شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری صبح یکشنبه در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در نهاوند بر آموزش روش های پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا در روستاها تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود از امروز باید تقسیم کار صورت گیرد تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان شهرستان نهاوند را از مرحله هشدار خارج کنیم.

وی افزود: اگر مسئله ای عنوان می شود به معنای زیر سوال بردن کارهای انجام شده نیست بلکه منظور این است شرایط بحرانی است و باید بیشتر رعایت شود.

ناصری عنوان کرد: نهاوند به دلیل همجواری با استان های با شرایط خاص از روز اول شرایط سختی را تجربه کرد اما شرایط در حال حاضر تحت کنترل است ولی نظارت ها باید بیشتر شود.

وی افزود: بیشترین آسیب در حال حاضر کودکان و نوجوانان را تهدیدمی کند به طوری که از ابتدای موج اول ویروس تا ابتدای خرداد 27 مورد کودک مشکوک داشتیم که 3 مورد مثبت اعلام شد اما از ابتدای خردادماه تا به حال 42 مورد کودک مشکوک داشته ایم که 10 مورد مثبت اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن مبتلایان به کرونا در نهاوند کاهش یافته است

سن مبتلایان به کرونا در نهاوند کاهش یافته است