مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-07حوادث

کشف 50 تن برنج احتکار شده در لنگرود


فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 50 تن برنج احتکار شده به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان لنگرود خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 50 تن برنج احتکار شده به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان لنگرود خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبر احتکار برنج توسط فردی در شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص فرد مورد نظر اقدام به احتکار مقدار زیادی برنج در انبار کارخانه خود کرده است.

وی به تشکیل پرونده در این رابطه اشاره کرد و ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی بیان کرد: در بازرسی از این انبار 50 تن برنج احتکاری کشف و متهم 58 ساله این پرونده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

ایم مقام ارشد انتظامی استان با اعلام اینکه انبار دپو برنج ها پلمب شد، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش برنج های کشف شده 8 میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: فروشندگان کالاهای اساسی باید فهرست کالاهای انبارشده خود را هر ماه به سازمان صنعت و معدن و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 تن برنج احتکار شده در لنگرود

کشف 50 تن برنج احتکار شده در لنگرود