مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-07ورزشي

لاسن، صلاحیت هیات اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری را زیر سوال برد


رییس سابق کمیسیون زنان فدراسیون جهانی وزنه برداری عنوان کرد که هیات اجرایی فعلی نباید تصمیمات فوری و مهم برای این رشته ورزشی بگیرد.

- رییس سابق کمیسیون زنان فدراسیون جهانی وزنه برداری عنوان کرد که هیات اجرایی فعلی نباید تصمیمات فوری و مهم برای این رشته ورزشی بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت insidethegames، عضو کانادایی سابق فدراسیون جهانی وزنه برداری که قربانی فساد تاماش آیان شد، می گوید هیئت اجرایی فعلی فدراسیون بین المللی وزنه برداری (IWF) صلاحیت اتخاذ هیچ تصمیم فوری درباره آینده این رشته ورزشی را ندارد.

مویرا لاسن، رییس سابق کمیسیون زنان فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: یک گروه کاملاً مستقل باید برای اجرای مصوبات این نهاد از الان انتخاب شوند و بر اجرای آن نظارت کنند.

چنین دیدگاه های مشابهی دو روز پیش نیز توسط تراویس تیگارت، مدیر اجرایی آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا (USADA) و یک گروه ورزشکاران بیان شده بود.

لاسن کرسی خود را در هیات مدیره در کنگره انتخاباتی 2017 در بانکوک تایلند از دست داد و در ادامه بر اساس تحقیقات مستقل مک لارن در وزنه برداری نتایج آن تحریف شد.

وقتی تاماش آیان در دوره پنجم به عنوان رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری پیروز شد مشخص شد که وی با پرداخت رشوه بین 5 تا 30 هزار دلار به نمایندگان که بیشتر آنها از آسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاسن، صلاحیت هیات اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری را زیر سوال برد

لاسن، صلاحیت هیات اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری را زیر سوال برد