مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-07اقتصادي

136 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: 136 هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه بین اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هنری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رزمایش کمک مومنانه در استان بیان کرد: خوشبختانه با آغاز این رزمایش در استان، تمام دستگاه ها اجرایی، نهادهای حاکمیتی و مردم قدم در میدان عمل گذاشتند.

وی بیان کرد: از ابتدای رزمایش تاکنون 136 هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع شده است.

هنری ارزش این بسته ها را 32 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این سه میلیارد و 500 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.

وی بخشش اجاره بها توسط خیرخواهان را از دیگر اقدامات مردمی در راستای رزمایش دانست و افزود: در این راستا اجاره قریب به هزار و 100 واحد تجاری به ارزش 750 میلیون تومان بخشیده شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین بیش از 142 فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 467 میلیون تومان به صورت مردمی به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

هنری از توزیع 283 هزار پرس غذای گرم بین محرومان و آسیب دیدگان کرونا خبر داد و گفت: ارزش این کمک ها بیش از دو میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

136 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد