مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-07بين الملل

عربستان شروط ازسرگیری روابط 4 کشور عربی با قطر را اعلام کرد


نماینده عربستان در سازمان ملل اعلام کرد، برقراری مجدد روابط با قطر منوط به پاسخ گویی این کشور به مطالبات کشورهای محاصره کننده است.

- نماینده عربستان در سازمان ملل اعلام کرد، برقراری مجدد روابط با قطر منوط به پاسخ گویی این کشور به مطالبات کشورهای محاصره کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیاالیوم، عبدالله المعلمی، نماینده عربستان در سازمان ملل اعلام کرد، برقراری مجدد روابط با قطر مشروط به پاسخگویی این کشور به مطالبات کشورهای محاصره کننده از جمله پایان دادن به حضور نظامی ترکیه است.

وی در گفت وگوی تلویزیونی افزود، اگر قطر به این مطالبات پاسخ دهد چهار کشور محاصره کننده با آغوش باز از قطر و مردمش استقبال خواهند کرد که باید به جای طبیعی خود در میان مردم شورای همکاری خلیج فارس بازگردد.

المعلمی در پاسخ به این سؤال که آیا قطر می تواند شروط کشورهای محاصره کننده را برآورده کند، گفت، این کار ممکن است و در دست رهبری قطر است، اگر این کشور مطالبات کشورهای چهارگانه را اجرایی کند، آنها همواره برای تفاهم با قطری ها آماده هستند.

عربستان، بحرین، مصر و امارات از پنج ژوئن 2017 روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرده اند و این کشور را به صورت زمینی و هوایی تحت محاصره قرار داده اند و تاکنون وساطت ها و تلاش ها برای حل این بحران یا کاهش شدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان شروط ازسرگیری روابط 4 کشور عربی با قطر را اعلام کرد

عربستان شروط ازسرگیری روابط 4 کشور عربی با قطر را اعلام کرد