مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-07سياسي

لزوم توجه ویژه به تقویت مرزبانی نیروی انتظامی


فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر توجه ویژه در امر تقویت مرزبانی ناجا با اشاره به اقدام مذبوحانه دولت آمریکا در تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران، - فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر توجه ویژه در امر تقویت مرزبانی ناجا با اشاره به اقدام مذبوحانه دولت آمریکا در تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: سناریوی تحریم علیه مسئولان نیروی انتظامی حربه ای نخ نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری درحاشیه مراسم تکریم ومعارفه فرمانده مرزبانی ناجا، با تأکید بر تقویت مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: حرکت رو به رشد مرزبانی ناجا به ویژه در ارتقاء آمادگی رزمی و ضرورت اتخاذ تاکتیک های عملیاتی برای مقابله با قانون ستیزان و تروریست ها در مرزها از اولویت های کاری در مرزبانی است.

وی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مناسب می توان در مرزها به بهره وری امنیتی مطلوب دست پیدا کرد و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

فرمانده ناجا با اشاره به راهبردهای ارتقاء آمادگی عملیاتی و تعاملات و همچنین کاهش آسیب پذیری ها، گفت: همه مأموریت های مرزبانی باید همسو و بر اساس راهبردهای تعیین شده باشد.

سردار اشتری با اشاره به پیگیری های ناجا در ارتقاء جایگاه مرزبانی از طریق ستادکل نیروهای مسلح و در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه به تقویت مرزبانی نیروی انتظامی

لزوم توجه ویژه به تقویت مرزبانی نیروی انتظامی