مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-07دانش

ایزدی: ترامپ سرعت افول آمریکا را بیشتر کرد / دانشجویان تاریخ آمریکا را مطالعه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فواد ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و کارشناس مسائل آمریکا در نشست بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما که با عنوان بررسی جنبش آزادی آمریکا، - عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: در رابطه با افول آمریکا در خود آمریکا اجماع وجود دارد، واقعیت امر شعار ترامپ بازگشت از این افول و یکی شدن آمریکا بود؛ اما در حقیقت او سرعت افول را بیشتر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فواد ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و کارشناس مسائل آمریکا در نشست بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما که با عنوان بررسی جنبش آزادی آمریکا، آمریکا در قاب رسانه های آمریکا برگزار شد، گفت: آنچه در آمریکا شاهد هستیم افول امریکا است نه سقوط، البته چند روز پیش واشنگتن پست مطلبی در رابطه با فروپاشی امریکا کار کرده که در نوبه خود برای اولین بار است.

وی افزود: در رابطه با افول آمریکا در خود آمریکا اجماع وجود دارد، واقعیت امر شعار ترامپ بازگشت از این افول و یکی شدن آمریکا بود، اما در حقیقت او سرعت افول را بیشتر کرده است.

ایزدی تصریح کرد: استاد دانشگاه تگزاس کریستوفر لن 4 شاخصه قدرت برای آمریکا در نظر گرفته که همه آن ها در حال افول است، یکی از آن ها اقتصاد است که بعد از جنگ جهانی دوم 50 درصد اقتصاد جهان در اختیار آمریکا بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدی: ترامپ سرعت افول آمریکا را بیشتر کرد / دانشجویان تاریخ آمریکا را مطالعه کنند

ایزدی: ترامپ سرعت افول آمریکا را بیشتر کرد / دانشجویان تاریخ آمریکا را مطالعه کنند