مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-07بين الملل

ابراز نگرانی نماینده عراقی از فشارهای آمریکا برای دور زدن طرح مصوب پارلمان


نماینده ائتلاف دوله القانون گزینه های ثابت عراق در مذاکرات فرارو با واشنگتن را مشخص کرد و درباره فشارهای آمریکا برای دور زدن طرح مصوب پارلمان عراق مبنی بر اخراج نظامیان خارجی ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاطع الرکابی عضو ائتلاف دوله القانون در پارلمان عراق درباره مذاکرات ماه جاری دولت عراق با آمریکا گفت که گزینه های عراق در این این مذاکرات مشخص و ثابت است.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: گزینه های عراق در مذاکرات آتی با آمریکا که انتظار می رود نیمه ماه جاری میلادی آغاز شود، ثابت است و شامل احترام به وحدت و حاکمیت کشور و استقلال آن است و نظر عراق محترم است و تحت تاثیر هیچ کشور منطقه ای و بین المللی نیست.

الرکابی تصریح کرد: ما هرگونه اعمال فشار علیه عراق از سوی آمریکا به منظور تغییر تصمیمات آن به ویژه درباره اخراج نیروهای خارجی از جمله آمریکایی از کشورمان که چند ماه پیش در پارلمان اتخاذ شد، رد می کنیم.

وی با اشاره به تمرکز نیروهای آمریکایی در برخی پایگاه های نظامی در عراق گفت: ما نگران این فشارها هستیم و آن را تجاوز و تعدی می دانیم.

این نماینده پارلمان عراق ابراز امیدواری کرد که مذاکرات میان عراق و آمریکا در نیمه ماه جاری میلادی برای مناقشه درباره چارچوب توافق استراتژیک امض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی نماینده عراقی از فشارهای آمریکا برای دور زدن طرح مصوب پارلمان

ابراز نگرانی نماینده عراقی از فشارهای آمریکا برای دور زدن طرح مصوب پارلمان