مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-07سياسي

سناریو تحریم علیه مسئولان نیروی انتظامی حربه ای نخ نماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی ناجا در جمع خبرنگاران با تأکید بر تقویت مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، - فرمانده ناجا گفت: سناریوی تحریم علیه مسئولان نیروی انتظامی حربه ای نخ نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی ناجا در جمع خبرنگاران با تأکید بر تقویت مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: حرکت رو به رشد مرزبانی ناجا به ویژه در ارتقا آمادگی رزمی و ضرورت اتخاذ تاکتیک های عملیاتی برای مقابله با قانون ستیزان و تروریست ها در مرز ها از اولویت های کاری در مرزبانی است.

وی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مناسب می توان در مرز ها به بهره وری امنیتی مطلوب دست پیدا کرد و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

فرمانده ناجا با اشاره به راهبرد های ارتقا آمادگی عملیاتی و تعاملات و همچنین کاهش آسیب پذیری ها، گفت: همه مأموریت های مرزبانی باید همسو و بر اساس راهبرد های تعیین شده باشد.

سردار اشتری با اشاره به پیگیری های ناجا در ارتقا جایگاه مرزبانی از طریق ستاد کل نیرو های مسلح و در نهایت تأیید فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در سال گذشته، عنوان داشت: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریو تحریم علیه مسئولان نیروی انتظامی حربه ای نخ نماست

سناریو تحریم علیه مسئولان نیروی انتظامی حربه ای نخ نماست