مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-07اجتماعي

آرامستان های تاریخی دولاب ساماندهی می شوند


جلسه مستندنگاری و ساماندهی آرامستان های تاریخی دولاب (ارامنه، گریگور، کاتولیک و آشوری) با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار منطقه 14، - جلسه مستندنگاری و ساماندهی آرامستان های تاریخی دولاب (ارامنه، گریگور، کاتولیک و آشوری) با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار منطقه 14، رؤسای کلیساهای ارامنه کاتولیک، انجیلی آشوری، ارامنه گریگور، کاتولیک لاتین و .

برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه حاجی علی اکبری در این جلسه عنوان کرد: حفاظت از فضاهای ارزشمند تاریخی در این دوره از مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم در نوع نگاه به نگهداشت فضاها در طی یکسال گذشته کاملا مشهود است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اقدامات شهردار منطقه 14 برای حفظ آرامستان های تاریخی این منطقه و تبدل آن ها از فضایی رها شده به فضایی که هم اکنون ضرورت حفظ وضع موجود آن در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است، تقدیر و تشکر کرد.

علی اکبری با بیان این که سازمان نوسازی شهر تهران به منظور حفاظت فعال از فضای ارزشمند تاریخی و فرهنگی این محدوده اقدام به مستندنگاری سه آرامستان گریگور، کاتولیک و آشوری نموده است، از مدعوین جلسه درخواست کرد تا هماهنگی لازم برای مستندنگاری از 2 آرامستان باقی مانده از این مجموعه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان های تاریخی دولاب ساماندهی می شوند

آرامستان های تاریخی دولاب ساماندهی می شوند