مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-07سياسي

عدم نامگذاری معابر، مشکلی تازه پیش روی شهروندان


نامگذاری معابر به دلیل گسترش و توسعه سطح شهر امری مهم است که از به وجود آمدن مشکلات برای مردم در معابر بی نام جلوگیری می کند این در حالی است که برخی شهروندان از زمان بر بودن پروسه نام گذاری معابر توسط نهادهای مربوطه گله مندند.

- بر اساس بند ب ماده 7 دستورالعمل اجرایی آیین نامه نظارت بر نامگذاری شهرها، خیابان ها، اماکن و موسسات عمومی، بند 24 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 نامگذاری معابر، میادین، خیابان ها، کوچه و کوی در حوزه شهری و تغییر نام آن ها توسط شورای اسلامی شهر انجام می شود.

بی شک نامگذاری معابر شهری یکی از مسوولیت های مهمی است که بر عهده شورای شهر، شهرداری و دیگر نهادهای مربوط قرار گرفته است و بی توجهی به این مهم می تواند مشکلات بسیاری را برای شهروندان به دنبال داشته باشد.

بر اساس گفته مسوولان شهرداری ایلام نام گذاری معابر شهری در نشست هایی با حضور مسوولان فرمانداری و شهرداری در اسرع وقت انجام می شود این در حالی است که  برخی از شهروندان از زمان بر بودن پروسه نام گذاری معابر گله مندند.

لزوم توجه مسوولان مربوط محمدی یکی از شهروندان ایلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: نامگذاری معابر در شهر ایلام پروسه طولانی دارد و این امر بروز مشکلات فراوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نامگذاری معابر، مشکلی تازه پیش روی شهروندان

عدم نامگذاری معابر، مشکلی تازه پیش روی شهروندان