مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-07اجتماعي

خیابان های اصلی سنندج با مضامین موسیقایی دیوارنگاری شد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای دیوارنگاری خیابان های پاسداران و مولوی با موضوع سنندج شهر خلاق موسیقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شرمین شریفی اظهار داشت: انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی یکی از رخدادهای مهم فرهنگی محسوب می شود و در راستای نکوداشت این رویداد مهم و به منظور بهبود سیما و منظر شهری، افزایش زیبایی معابر شهری، جلوگیری از دیوارنویسی و پاکسازی دیوارنویسی های قبلی، دیوارنگاری معابر و خیابان های اصلی با موضوع سنندج شهر خلاق موسیقی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: نقاشی روی دیوارهای شهر علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری، از تکرار و یکنواختی شهر برای شهروندان جلوگیری می کند و شادابی و جذابیت خاصی را به فضای شهری می بخشد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادامه داد: در طرح دیوارنگاری خیابان های مولوی و پاسداران از آلات موسیقی نظیر دف، کمانچه، دیوان، شمشال، سُرنا و نت موسیقی استفاده شده است.

شریفی یادآور شد: دیوارنگاری خیابان پاسداران جنب خانه معلم با پس زمینه نت موسیقی و آلات موسیقی کمانچه و سُرنا انجام شد، ضمن اینکه دیوار واقع در خیابان مولوی نیز با آلات موسیقی نظیر دف، کمانچه، دیوان و شمشال دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های اصلی سنندج با مضامین موسیقایی دیوارنگاری شد

خیابان های اصلی سنندج با مضامین موسیقایی دیوارنگاری شد