مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-07سياسي

شرایط حضور زائران در مسجد جمکران/ لغو اجتماعات فعلا ادامه دارد


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این مسجد بعد از بازگشایی به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و میزبان زائران از در شماره دو است.

درهای 6 و یک، جز شب های چهارشنبه و جمعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تشریح روند فعالیت این مسجد بعد از بازگشایی بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: بعد از مصوبه این ستاد مبنی بر بازگشایی مساجد و آستان های مقدس، مسجد مقدس جمکران نیز با حضور خانواده معظم شهدا، طی آیینی بازگشایی شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: با توجه به محدودیت های ایام شیوع کرونا و ضرورت کمک به جبهه سلامت کشور، تا وقتی ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز برگزاری اجتماعات مذهبی را صادر نکرده است، فعلاً اجتماعی در میعادگاه منتظران برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی زائران باید مهر، سجاده، تسبیح و مفاتیح شخصی همراه داشته باشند چراکه از ارائه این اقلام در مسجد جمکران، به دلیل مقابله با شیوع کرونا معذور هستیم.

حسین آبادی با بیان اینکه واحدهای مشاوره مسجد جمکران که به صورت تک نفره پذیرای مراجعه کنندگان است و با تجمع همراه نیست، فعال هستند، گفت: این مسجد بعد از بازگشایی به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و میزبان زائران از باب المعصومه(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حضور زائران در مسجد جمکران/ لغو اجتماعات فعلا ادامه دارد

شرایط حضور زائران در مسجد جمکران/ لغو اجتماعات فعلا ادامه دارد