مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-07سياسي

استفاده از ظرفیت جوانان در ایجاد فرهنگ پیشگیری از اعتیاد موثر است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: استفاده از ظرفیت سمن ها و جوانان در هفته مبارزه با مواد مخدر گام مؤثری در ایجاد فرهنگ پیشگیری از اعتیاد و مقابله با اعتیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، علی آزادی در جلسه ای که با حضور سمن ها و جوانان فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و به مناسبت در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار داشت: باید با همراهی یکدیگر دست به دست هم دهیم و گوشه ای از معضلات این کشور را که شدیدترین تحریم ها از جانب مستکبران عالم بر آن اعمال شده است، حل کنیم.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی وقتی در عرصه نظامی می بینند که حرفی برای گفتن ندارند، تمام توان و انگیزه خود را جمع کرده و از راه های دیگر مانند تهاجم فرهنگی و یا درگیر کردن جوانان و نوجوان ما به معضل خانمان سوز اعتیاد درصدد از بین بردن کانون گرم خانواده ایرانی می شوند و می طلبد همه با هم دست به دست هم بدهیم و نقشه های آن ها را خنثی کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان ادامه داد: شما جوانان امید آینده کشور هستید و باید بتوانید در ادامه امورات کشور را به دست بگیرید و این ممکن نخواهد بود مگر با روحیه انقلابی و ایمان کامل و سالم بودن در جامعه ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جوانان در ایجاد فرهنگ پیشگیری از اعتیاد موثر است

استفاده از ظرفیت جوانان در ایجاد فرهنگ پیشگیری از اعتیاد موثر است