مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-07اجتماعي

بیش از 20 هزار نوآموز گیلانی در طرح سنجش سلامت ارزیابی می شوند


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان گفت: بیش از 20 هزار نوآموز گیلانی مرداد ماه امسال در طرح سنجش سلامت جسمانی و تحصیلی ارزیابی می شوند.

- رقیه کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان از اول مرداد ماه در استان آغاز می شود گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از 20 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در این برنامه مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه نوبت دهی برای حضور نوآموزان در مراکز سنجش سلامت بعد از ثبت نام در مدارس و از نیمه دوم تیر ماه خواهد بود، افزود: طرح سنجش در دو سطح اولیه و تخصصی انجام خواهد شد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان در ادامه به نقش اجرای این طرح در موقعیت تحصیلی نوآموزان اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست نوآموزان در قالب این طرح از نظر بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، قد و وزن، دهان و دندان و اختلالات جسمی و حرکتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه در صورت عدم وجود مشکل در پاسخگویی به سوالات از سوی نوآموزان، والدین این نوآموزان می توانند اقدام به ثبت نام آنها در مدارس عادی کنند، افزود: در صورت عدم پاسخگوی، نوآموز به پایگاه های تخصصی ارجاع و ارزیابی ها به صورت تخصصی انجام خواهد شد و بسته به نوع مشکل در مدارس عادی یا استثن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 هزار نوآموز گیلانی در طرح سنجش سلامت ارزیابی می شوند

بیش از 20 هزار نوآموز گیلانی در طرح سنجش سلامت ارزیابی می شوند