مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-07بين الملل

برزیل از انتشار آمار مبتلایان و قربانیان کرونا خودداری کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، وزارت بهداشت برزیل در اقدامی تأمل برانگیز آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در این کشور آمریکای لاتین را از دسترس عموم خارج کرد.

- دولت راستگرای برزیل، کشوری که کانون شیوع کرونا در آمریکای لاتین است، آمار کل مبتلایان و قربانیان کرونا را از روی سایت وزارت بهداشت حذف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از رویترز، وزارت بهداشت برزیل در اقدامی تأمل برانگیز آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در این کشور آمریکای لاتین را از دسترس عموم خارج کرد.

این در حالی است که ژایر بولسونارو رییس جمهور راستگرای برزیل نیز که روز گذشته تهدید به خروج از سازمان بهداشت جهانی کرده بود؛ با دفاع از این اقدام وزارت بهداشت، مدعی شد این قبیل آمار ها بیانگر حس و حال شرایطی که برزیل سپری می کند نیست.

به دنبال این اقدام دولت برزیل، وب سایت دانشگاه جانز هاپکینز نیز برزیل را از لیست کشور های کرونایی حذف کرد.

دادگاه فدرال شهر سائوپائولو هم در واکنش به عدم ارائه آمار کرونا از سوی دولت، به وزارت بهداشت هشدار داد فوراً آمار مربوط به کرونا را منتشر کند.

تا دیروز، برزیل که به یکی از گسترده ترین کانون های شیوع کرونا در جهان تبدیل شده، 645 هزار و 771 مبتلا و 35 هزار و 26 قربانی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیل از انتشار آمار مبتلایان و قربانیان کرونا خودداری کرد

برزیل از انتشار آمار مبتلایان و قربانیان کرونا خودداری کرد