مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-07سياسي

آمریکا تحت قطعنامه 2231 حقی ندارد


سفیر ایران در سازمان ملل متحد نوشت: ‏آمریکا که خود ناقض قطع نامه 2231 شورای امنیت است، هیچ حقی برای آغاز هیچ کاری در چارچوب قطع نامه 2231 را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک به اقدام آمریکا در توزیع پیش نویس تمدید تسلیحاتی کشورمان واکنش نشان داد.

وی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: سفیر آمریکا در سازمان ملل بر این باور است که آمریکا براساس قطع نامه 2231 شورای امنیت، حق دارد تا فرآیند بازگشت تحریم ها را آغاز کند.

سفیر کشورمان در سازمان ملل متحد نوشت: این اشتباه است؛ آمریکا نمی تواند مشارکت کننده در برجام باشد، چرا که ترامپ مشارکت آمریکا در این توافق را متوقف کرد.

تخت روانچی تاکید کرد: ‏آمریکا که خود ناقض قطع نامه 2231 شورای امنیت است، هیچ حقی برای آغاز هیچ کاری در چارچوب قطع نامه 2231 را ندارد.

گفتنی است، کلی کرافت نماینده و سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد روز جمعه عنوان کرد که وی پیش نویس قطع نامه تمدید تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل متحد علیه ایران را به روسیه ارائه داده است.

وی مدعی شده بود، پیش تر این پیش نویس را در اختیار انگلیس، آلمان، فرانسه و استونی گذاشته و به زودی در اختیار باقی اعضا قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تحت قطعنامه 2231 حقی ندارد

آمریکا تحت قطعنامه 2231 حقی ندارد