مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-07ورزشي

ایجاد قرارگاه واحدفرهنگی برای تقویت جریان انقلاب ماموریت مجلس یازدهم است


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی تقویت جریان انقلاب و گسترش فرهنگ دینی را از ماموریت های اساسی مجلس یازدهم دانست و گفت: دستگاه های فرهنگی عموما متناسب با اهداف تعریف شده خروجی قابل دفاعی ندارند.

-  علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با خبرگزاری فارس مازندران درباره ماموریت های مجلس یازدهم در حوزه هنری اظهار کرد: بسترسازی برای ترویج گفتمان انقلاب با الگوی جوانان مومن و با انگیزه در دستور کار مجلس انقلابی جدید قرار دارد.

وی با انتقاد از عدم ارزیابی مناسب دستگاه های فرهنگی و چگونگی هزینه کرد اعتبارات آنها افزود: دستگاه های فرهنگی عموما متناسب با اهداف تعریف شده خروجی قابل دفاعی ندارند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور فرهنگ را زیربنایی ترین امور توسعه ای دانست و یادآورشد: کشور در عرصه فرهنگی با چالش های اساسی مواجه است که باید با اولویت به آنها پرداخت.

وی گسترش فرهنگ مبتنی بر آموزه های دینی و اسلامی با محوریت اندیشه های امام و رهبری را ضرورت اساسی عنوان و تاکید کرد: در بحث های فرهنگی تربیت نیروهای انقلابی و معتقد به آرمان های حقیقی امام و رهبری اصل بنیادی است.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم تصریح کرد: انفعال و وادادگی فرهنگی بزرگترین تهدید و آسیب جدی به باورها و اندیشه های انقلابی و اسلامی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاه واحدفرهنگی برای تقویت جریان انقلاب ماموریت مجلس یازدهم است

ایجاد قرارگاه واحدفرهنگی برای تقویت جریان انقلاب ماموریت مجلس یازدهم است