مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:202020-06-06بين الملل

عملیات فرار یک جاسوس


میشاییل کلور برشتولد، سفیر آلمان در تهران مدت کوتاهی پس از انتشار گزارش ها پیرامون سابقه امنیتی وی و ماموریتی که در همین راستا و در پوشش سفیر پیدا کرده بود به ماموریت خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز در گزارشی نوشت: میشاییل کلور برشتولد، سفیر آلمان در تهران مدت کوتاهی پس از انتشار گزارش ها پیرامون سابقه امنیتی وی و ماموریتی که در همین راستا و در پوشش سفیر پیدا کرده بود به ماموریت خود پایان داد تا او پس از سفری که چندی پیش به کشور خود داشت در آنجا ماندگار شود.

در همین زمینه، روزنامه آلمانی بیلد با اشاره به آغاز ماموریت برشتولد به عنوان سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران در سال 2016، خبر از پایان دوره فعالیت وی در این جایگاه و منصوب شدنش به عنوان رییس اداره اقتصادی وزارت خارجه آلمان داد.

با این حال این روزنامه آلمانی با اشاره به اینکه پیش از این نیز قرار بر اتمام ماموریت برشتولد تا پایان سال میلادی جاری بوده است، سفر زودهنگام وی به آلمان و پایان یافتن دوره سفیری وی در همان برهه را نه به علت بالا گرفتن انتقادهای داخلی در ایران به حضور او، که ناشی از ارتقای جایگاه برشتولد در سمت جدیدش دانست!  با تمام این اوصاف، پایان یافتن ماموریت پر اما و اگر سفیر آلمان در تهران را می توان از جهات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات فرار یک جاسوس

عملیات فرار یک جاسوس