مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-06بين الملل

توافق کابینه اسراییل: الحاق کرانه باختری و مقابله با برنامه هسته ای ایران!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از تایمز اسراییل، تلویزیون اسراییل روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر سر تشکیل یک کابینه امنیتی اختصاصی توافق کرده اند که وظیفه اصلی آن رسیدگی به موضوعاتی .

- توافق کابینه اسراییل: الحاق کرانه باختری و مقابله با برنامه هسته ای ایران! نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تشکیل یک کابینه امنیتی جدید و اختصاصی جهت رسیدگی به موضوعات مهم و حساسی همچون برنامه هسته ای ایران و الحاق کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از تایمز اسراییل، تلویزیون اسراییل روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر سر تشکیل یک کابینه امنیتی اختصاصی توافق کرده اند که وظیفه اصلی آن رسیدگی به موضوعاتی همچون الحاق کرانه باختری و برنامه هسته ای ایران است.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه 13 خبری اسراییل، پس از آنکه نتانیاهو و گانتز-رؤسای دو حزب لیکود و ائتلاف آبی و سفید - به این نتیجه رسیدند که کابینه امنیتی فعلی با 16 وزیر و چهار ناظر بی در و پیکرتر از آن است که بر سر موضوعات بسیار مهم به شیوه ای مؤثر بحث و مذاکره کنند، اواسط هفته گذشته در مورد تشکیل یک کابینه امنیتی جداگانه و اختصاصی به تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق کابینه اسراییل: الحاق کرانه باختری و مقابله با برنامه هسته ای ایران!

توافق کابینه اسراییل: الحاق کرانه باختری و مقابله با برنامه هسته ای ایران!