مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:052020-06-06اقتصادي

افزایش پروازهای فرودگاه ماکو


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با آغاز پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پروازهای تهران به منطقه آزاد ماکو و بالعکس به بیش از 6 پرواز در هفته افزایش می یابد.

- محمدرضا عبدالرحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تسهیل تردد گردشگران، فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران، متخصصان و شهروندان این منطقه از طریق حمل و نقل هوایی که علاوه بر آثار مستقیم حمل و نقل سریع و ایمن، آثار غیر مستقیم، القایی و تکاثری قابل توجهی عاید منطقه می کند، از مهمترین دلایل راه اندازی پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: پرواز این شرکت که شرکت هواپیمایی ملی و حامل پرچم کشورمان است، قطعا موجب قرار گرفتن منطقه آزاد ماکو در شبکه وسیع و گسترده پروازی داخلی و بین المللی این شرکت و معرفی و جلب و جذب گردشگران و سرمایه گذاران بیشتر به منطقه خواهد بود.

این مسوول تصریح کرد: از اول تیرماه روزهای شنبه تا پنجشنبه به صورت روزانه  شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تهران به فرودگاه ماکو پرواز خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی دو هفته آینده پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تهران به ماکو در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه ماکو و برعکس انجام می شود و روزهای شنبه و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای فرودگاه ماکو

افزایش پروازهای فرودگاه ماکو