مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 02:452020-06-06سياسي

نگهداری از کهن ترین دست نوشته امام (ره) درکتابخانه وزیری یزد+عکس


رییس کتابخانه وزیری استان یزد گفت: دست نوشته امام خمینی(ره) که در 14 اردیبهشت 1323 نوشته شده، آن را قدیمی ترین سند مکتوب انقلاب دانسته اند و در اولین جلد از مجموعه 22 جلدی صحیفه نور به عنوان اولین پیام امام درج شده است.

- بنا به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، تحول خواهی از دیرزمان در وجود امام (ره) وجود داشته است و چیزی نبوده است که در آغاز نهضت اسلامی در ایشان به وجود بیاید ایشان یک انسان تحول خواه بودند و یادداشتی که در دوران جوانی در دفتر مرحوم وزیری یزدی نوشته شده است نشان دهنده این موضوع است.

محمدرضا ملک ثابت در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: نسخه اصلی کهن ترین دست نوشته امام (ره) که قدیمی ترین پیام مبارزاتی ایشان و نخستین سند مکتوب انقلاب است در کتابخانه وزیری یزد نگهداری می شود.

رییس کتابخانه و موزه وزیری یزد گفت: حجت الاسلام سید علی محمد وزیری از روحانیون معروف یزد و از مصلحان اجتماعی این دیار در عصر حاضر بودند که خدمات علمی و اجتماعی زیادی را پیش از پیروزی انقلاب به انجام رسانده اند.

ایشان از دوران جوانی دفتری داشتند که در دیدار با علمای بزرگ سخنان و دست نوشته های آن ها را به همراه تصویری از ایشان می گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری از کهن ترین دست نوشته امام (ره) درکتابخانه وزیری یزد+عکس

نگهداری از کهن ترین دست نوشته امام (ره) درکتابخانه وزیری یزد+عکس