مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 02:152020-06-06حوادث

تلاش 9 ساعته برای انتقال جسد یک سقوط کرده از ارتفاعات دربید یزد


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از تلاش 9 ساعته نجاتگران هلال احمر یزد برای انتقال پیکر فرد سقوط یافته در ارتفاعات روستای ده دشت منطقه دربید یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از تلاش 9 ساعته نجاتگران هلال احمر یزد برای انتقال پیکر فرد سقوط یافته در ارتفاعات روستای ده دشت منطقه دربید یزد خبر داد.

سید مهدی حسینی در این باره اظهار کرد: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز eoc هلال احمر استان یزد مبنی بر گم شدن یک فرد 56 ساله در کوه های روستای ده دشت منطقه دربید واقع در 50 کیلومتری شهر یزد، تیم واکنش سریع استان و یک تیم پشتیبان از هلال احمر شهرستان یزد به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از گزارش های اولیه، تیم های امدادی هلال احمر استان با دو دستگاه خودرو امدادی و هفت نفر در قالب دو تیم عملیاتی در محل حادثه حضور و عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.

معاون هلال احمر یزد عنوان کرد: پس از تلاش و جستجو 9 ساعته نیروهای امدادی، جسد فرد سقوط کرده پیدا شد و در نهایت پس از فیکس کردن جنازه متوفی در بسکت، پیکر وی به پایین کوه انتقال و تحویل نیروی انتظامی و مراجع قضایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حسینی با اشاره به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستان های استان و حوادث متعددی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 9 ساعته برای انتقال جسد یک سقوط کرده از ارتفاعات دربید یزد

تلاش 9 ساعته برای انتقال جسد یک سقوط کرده از ارتفاعات دربید یزد